niedziela, 10 stycznia 2016

Olej zamiast balsamu- orzeźwiający olejek do ciała od Hemel

Myślę, że już niejednokrotnie wspominałam o tym, iż nie jestem fanką olejków.
Zazwyczaj nieprzyjemnie oklejają moje ciało i brudzą wszystko, co się znajduje w pobliżu :D

Jedynym ratunkiem jest używanie ich w minimalnej ilości. Dzisiaj napiszę parę słów o olejku firmy Hemel:



hemel.pl

(wybaczcie brak zdjęć mojego autorstwa, ale niestety przez moją wewnętrzną gapę zapomniałam wziąć z domu aparatu ze zdjęciami...)

Skład:
Paraffinum liquidum, Lavandula Angustifolia Oil, Citrus Medica Limonum Oil, Juniperus Communis Oil, Calendula Officinalis Oil, Daucus Carota Oil, Persea Gratissima Oil, Tocopheryl Acetate

Olejek pachnie świeżo- bo cytrusowo. Jako fanka takich zapachów jestem jak najbardziej zadowolona.

Spróbowałam dodawać go do wanny podczas kąpieli. Skóra po takim spa jest miękka i nie wymaga nakładania dodatkowego balsamu po wytarciu.
Przyznam, że właśnie w takiej formie najbardziej lubię go używać.

Nakładany solo na skórę oczywiście pozostawia po sobie niezbyt lubianą przeze mnie warstwę. Myślę, że stosowany na wilgotne ciało wchłaniałby się o wiele szybciej, ale ja nie lubię takiej postaci smarowania.

Waham się, czy nie zostawić olejku na wakacyjne podróże, ponieważ znajduje się w małym opakowaniu, które bez problemu możemy schować do podróżnej kosmetyczki. Może okazałby się strzałem w dziesiątkę podczas kąpieli słonecznych?

Jako anty fanka olejków nie będę wiernie nakładać go na skórę, ale z chęcią zagości na mojej półce jako dodatek do kąpieli, ponieważ nie dość, że ładnie pachnie, to jeszcze przyjemnie otula skórę.
Niestety osoby, które nie tolerują parafiny w składzie nie będą zadowolone.

Lubicie olejki, czy raczej stawiacie na balsamy?

3 komentarze:

  1. Olejek do kąpieli to bardzo ciekawe rozwiązanie :) Ale wanna szorowana musi być za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam balsamów, ale olejek dodany do kąpieli może być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam olejki w każdej postaci :) Moim hitem jest babydream niebieski jako dodatek do kąpieli. Co prawda po wyjściu z wanny jestem mega tłusta ale nie przeszkadza mi to jakoś szczególnie, a moja skóra to uwielbia :3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)