poniedziałek, 18 listopada 2013

Wszyscy mają Firmoo, mam i ja!


Blogosferę ogarnęły zachwyty nad okularami tej firmy. Przejrzałam już wiele postów, w których dziewczyny prezentowały swoje nowe nabytki.
Prawie każde oprawki, na jakie natrafiłam w recenzjach mi się podobały.

Obecnie noszę soczewki, ale jak zapewne wiecie, w domu zdecydowanie wygodniej jest czasami pośmigać w okularach.
Niestety, moje szlag trafił i odpadła im rączka. ,,Zreperowałam ją'' i całość prezentowała się w następujący sposób:

Tak... wiem, że zdolne ze mnie dziecko :D. Przynajmniej taka konstrukcja pozwalała im się trzymać dość stabilnie mojego nosa. Mimo wszystko, urokiem one nie grzeszą... no cóż.

Stacjonarnie oprawki, które mi się podobają niestety tanie nie są. Zaczęłam coraz bardziej interesować się okularami z Firmoo.

Dzięki pomocy kochanej Ewy :* (tak, bez niej bym sobie nie poradziła!) udało mi się wypełnić cały formularz zgłoszeniowy. (Namęczyłam się, bo zgubiłam swoją receptę. Na szczęście wielkich powikłań z oczami nie mam, więc sama zabawiłam się w okulistę!)

Wybór oprawek jest na tyle ułatwiony, że możemy je bez problemu dopasować do twarzy, poprzez wirtualne wgrywanie swojego zdjęcia- genialne!

Na przesyłkę nie czekałam długo- kilka dni i możemy cieszyć się swoim nowym nabytkiem:


Link do modelu.
Dotarły do mnie ładnie zapakowane z małym zestawem naprawczym :)


Jestem z nich bardzo zadowolona, ponieważ wiele razy zdarzyło mi się kupić okulary u optyka, których szkła nie były dopasowane do twarzy- świat widziałam jak w tubie, a ich przeprawianie trwało i trwało....

Co do samych okularów- są leciutkie, z czego jestem najbardziej zadowolona. Mój nos w punktach, na których leżały na nim oprawki był zazwyczaj czerwony. W tym wypadku takie coś nie ma miejsca!


Fanką okularów do tej pory nie byłam, ponieważ uważałam, że żadne nie pasują do mojej twarzy i wyglądam w nich po prostu... głupio.
Te mi się podobają i to bardzo. Mam wrażenie, że jako jedyne mi pasują (?).


Tak... Pierwszy raz widzicie moją twarz... Witam Was więc :D.

Wybór jest na prawdę wielki, więc myślę, że każda z Was znalazłaby coś dla siebie.

Mam coś również i dla Was!


Oto rabat w wysokości 30$ na zakup dowolnych okularów z klasycznej serii. Może z niego skorzystać 5 osób przez 2 tygodnie. Wystarczy, że podacie kod:
ZASLEPIONABLOGS4
Spieszcie się, bo taka okazja się więcej nie powtórzy!

A może macie już swoje okulary z Firmoo?

32 komentarze:

  1. oprocz zeza ukrytego problemow z oczami zadnych nie mam, wygladasz bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny model wybrałaś, klasyczny a jednak bardzo ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny model wzięłaś, moje Firmoowki niestety za bardzo cisną mnie za uszami:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje w sumie też były ciut ciasne, ale jak je ,,rozchodziłam'' przez jeden dzień wszystko wróciło do normy :)

      Usuń
  4. Oj nie ma za co kochana :) Wyglądasz w nich super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś śliczna ♥ Faktycznie, pasują do Twojego kształtu twarzy przy rozpuszczonych luźno opadających włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, kusicie tymi okularami :D
    te, które wybrałaś, wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, szkoda! no ale mnie odrosty też doprowadzają do szału... a do tego dochodzi fakt, że rudości szybko się wypłukują :/
      masz zamiar po prostu przestać farbować czy próbować wrócić do naturalnego koloru farbą lub wizytą u fryzjera?

      Usuń
  7. ja też bym chciała ! świetnie do ciebie pasują !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci pasują! Mam podobne, również od Firmo i uważam że są niezastąpione do śmigania po domu, ponieważ tak jak Ty na co dzień nosze soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie w nich wyglądasz. W ogóle to bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)
    Podobają mi się takie okulary, ale do mojej twarzy raczej nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak wyglądasz w innych, ale w tych Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą mnie te okulary niezmiernie, tym bardziej, że gdzie nie spojrzę, wpis o okularach z Firmoo :) hehe
    Ps. Śliczna kobieta na tych zdjęciach nam się ukazała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszędzie ich pełno, mnie też kuszą! Już przeglądałam ich ofertę współpracy dla blogerek oraz promocję na zakup pierwszej pary gratis szkoda tylko, że wybór jest wtedy ograniczony...

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary, okularami, ale jakas Ty ladna i te wlosy- cudowne :)! Wracajac do okularow, pasuja super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze się zastanawiam jak wygląda blogerka do której ciągle zaglądam, od razu lepiej wiedzieć jak wygląda Twoja buzia. Wiem że to indywidualna sprawa czy ktoś chce się pokazać czy nie, ale ładna z Ciebie dziewczyna i powinnaś robić to częściej. :) Okulary pasują, ładnie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, w sumie sama zawsze jestem ciekawa twarzy osób, których blogi czytam, a swojej nie pokazuję :)
      Myślę, że jeśli już się ,,przemogłam'' to będę robiła to częściej!

      Usuń
  15. Super Cię zobaczyć! :D lubię wiedzieć jak wyglądają osoby, które czytam :) fajnie wyglądasz w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Okulary Firmoo są bardzo ładne i gustowne. Moje niestety stały się za słabe, ale nowizny od okulisty podobają mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wyglądasz w tych okularkach! :)
    Ja też śmigam w soczewkach, ale w domu gdy nikt nie widzi czasami zakładam okulary, żeby wzrok się nie męczył. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No napisałabym coś o okularach, ale jedyne nad czym mogę się skupić, to: ło matko, aleś Ty ładna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz po prostu ekstra w tych okularach, aż sama zamarzyłam o takich samych, tylko zerówkach :) No i przepiękna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Miachasiu, cudeńko, paczałki luxio :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo do Ciebie pasują te okularki :)) Rewelacja ! :)
    Tak właśnie mi się zdawało, że wcześniej nie prezentowałaś buźki na blogu. Miło Cię widzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurde Michasia ja pierwszy raz widzę Twoją buźkę - to przed ostatnie zdjęcie jest super! Bardzo ładnie Ci w tych okularach, ja bardzo lubię okulary od Firmoo, właśnie zamawiałam tacie. Ceny są o niebo lepsze - u rodzimego optyka tata płacił prawie 900 zł ( i to bez jakichś super oprawek ), a w Firmoo z różnistymi bajerami wyszło 340 zł. Żyć nie umierać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten sam model ;) tylko ja mam z połyskiem, a ty widzę, że masz matt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi ostatnio firmo zaproponowało współpracę no i zamówiłam sobie u nich oprawki które są bardzo podobne do tych twoich ;p Już się nie mogę ich doczekać. Przyszły do ciebie listem/paczką ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś bardzo ładna i masz idealne brwi(eh męcząc się ze swoimi zwracam na to uwage).

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne okularki! Mam do Ciebie pytanie, (gdyż ja także dostałam zaszczyt współpracy z firmoo i zamówiłam już okulary) w ile dni lub tygodni po zamówieniu Ci przyszły? Przesyłka zza granicy raczej długo trwa.. :<

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)