niedziela, 18 stycznia 2015

Gdzie jestem jak mnie nie ma

Dzisiaj krótki post z serii ,,tłumaczę się''.


Nadchodzi sesja, a powyżej dowód na to, że się nie obijam :D. Niestety nie udaje mi się na chwilę obecną znaleźć chociaż odrobiny czasu na blogosferę, ale mam nadzieję, że będzie mi to wybaczone!

Obiecuję, że jeśli znajdę chociaż chwilę to na pewno się tu ponownie zjawię, a tym czasem przychodzę z nowym tworem mojej koleżanki, która wciągnęła mnie w świat książek i to dzięki niej wieczór bez przeczytania kilku stron jest bez sensu :)

Jeśli również lubicie sobie podczytywać zapraszam do człowieka ogarniętego pozytywnym nałogiem, który opisuje przeczytane przez siebie stosy literatury. Może akurat znajdziesz coś nowego dla siebie :)

Poza tym w SP od 3 dni panują całkiem ciekawe promocje:

https://superpharm.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-superpharm-15-01-2015,11176/1/
A jak się mają Wasze przygotowania do sesji :D?

22 komentarze:

  1. Cudowny blog. I piekny wystrój.. Zapraszam do mnie dopiero zaczynam. Wstawiam tam projekty ubran zapraszam. . http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już skończyłam studia ;) Broniłam się przed gwiazdką
    życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie masakra, w tym tygodniu codziennie mam zaliczenia... i to najcięższe... ale jeśli mi się uda je zdać, to potem w sesji będę miała tylko jedno zaliczenie :) więc łudzę się, że się uda... a jak bedzie - się okaże...

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. sesja...oj współczuje,wiem co to znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, u mnie od jakiegoś czasu tak samo to wygląda :( Na jakim kierunku studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki!
    Ja też już nie mam życia przez naukę, próbuję się wygrzebać spod tej góry materiałów, notatek i książek które mnie przysypały. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nauka jest najważniejsza :) Trzymam kciuki i czekam cierpliwie na nowe wpisy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! :) ja póki co mam już 2x 5 i 4, mam nadzieję, że kolejne egzaminy i kolokwia też dobrze napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widze że duzo osób teraz zaczyna posty od tłumaczenia się po przerwie no ale tak czasem bywa : )

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ ♥

    Życzę Miłej Niedzieli : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ucz się, ucz... powodzenia i buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym tygodniu mam dwa pierwsze zaliczenia, a to dopiero początek ;) powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dobrze, że ja już po studiach :D
    Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bedzie Ci wybaczone ;) Powodzenia na sesji Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ucz się pilnie! Powodzenia :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to dobrze mieć problem sesji już dawno za sobą. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny Blog :) Ciekawy dla oka , miło się tu czas spędza :) Zdecydowanie zostaję na dłużej :) a w wolnej chwili zapraszam do siebie :) Pozdrawiam Serdecznie ;) Oby tak dalej ;)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już po sesji ale łączę się duchowo ze wszystkimi, którzy akurat są przed albo w trakcie ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę owocnej nauki i samych 5 w indeksie :)
    Przede mną dwa egzaminy w terminie zerowym i jak dobrze pójdzie to będę miała dwa tyg ferii ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ucz się, ucz!
    Powodzenia w sesji.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)