poniedziałek, 5 stycznia 2015

TAG - 11 włosowych pytań

Doszłam ostatnio do wniosku, że wieki nie było u mnie żadnego TAG'u. Co prawda nie jestem ich fanką u siebie na stronie (u innych czytam z zaciekawieniem), to na nominację Kasi przystałam i postanowiłam odpowiedzieć na poniższe pytania :)

1. Jaki jest Twój włosowy cel?
Chciałabym mieć włosy długości do pasa (ew. parę cm więcej). Zawsze moją uwagę przyciągały długie pasma, więc i sama chcę takie wyhodować. Rzecz jasna końcówki nie mogą wyglądać jak mysie ogonki, dlatego trochę mi zejdzie zanim osiągnę wymarzone centymetry.
Do tego moim priorytetowym celem jest jak największe ograniczenie puchu na głowie, który niestety towarzyszy mi bardzo często.

2. Wybierz swoją ulubioną maskę i odżywkę do włosów
Odżywka na chwilę obecną to chyba zabieg laminowania od Marion (wersja różowa). Kiedy wiem, że moje włosy muszą dobrze wyglądać to zawsze mogę na niego liczyć. Odżywka ta jeszcze ani razu mnie nie zawiodła.
Co do ulubionej maski- nie znalazłam jeszcze żadnej, która by mnie na prawdę zachwyciła. Najlepiej sprawdzają się jednak te z Biovaxa, a szczególnie wersja naturalne oleje.

3.Na jaki kolor nigdy nie zafarbujesz swoich włosów?
To proste- na blond ;). Co prawda kolor mi się podoba, ale za bardzo zniszczyłabym swoje włosy, a nie chcę, żeby przez jedną decyzję moje starania i pielęgnacja poszły na marne...

4. Jak Twoim zdaniem wyglądają włosy idealne?
Włosy idealne dzielą się dla mnie na trzy grupy: długa i idealnie prosta tafla:


Piękne, luźne loki (oczywiście długie! :)):



I urocze kręćki pełne objętości:



5. Ile dziennie czasu poświęcasz swoim włosom?
W dni kiedy ich nie myję parę minut, a co 3 dni do 40 min. ze wszystkim :)


6. Twoje ulubione włosowe blogi to.... :)
Na pewno blog Anwen- mam do niego sentyment, ponieważ był jednym ze startowych blogów, dzięki którym rozpoczęłam pielęgnację. Poza tym lubię podczytywać jeszcze blog Gapy, mojej włosowej siostry Eter, BlondHairCare...

7. Z jakim olejem nigdy się nie rozstaniesz?
Myślę, że z kokosem- to jedyny olej po którym rzeczywiście widzę od razu efekty. Nic tak nie nabłyszcza moich włosów jak on.


8. Co przyczyniło się do tego, że zaczęłaś dbać o włosy?
Zdecydowanie blogosfera. Na początku zachłysnęłam się pięknymi i prostymi włosami włosmaniaczek ślepo wierząc, że i moje takie będą. Całe szczęście otrząsnęłam się z letargu i lubię je takie, jakimi są ;)

9. Proste, falowane czy kręcone?
Każde pod warunkiem, że są zadbane! Jeśli sama natomiast miałabym wybierać to postawiłabym na proste. Są moim zdaniem najłatwiejsze ,,w obsłudze :D''.


10. Czy uważasz, że zdrowe odżywianie ma wpływ na wygląd włosów? :)
Oczywiście, że tak! Nic tak nie wspomoże naszych włosów jak zdrowa dieta.

 11. Czy jesteś zadowolona ze swoich włosów?
I tak, i nie :). Jeśli mam je porównywać do włosów dziewczyn, które przeszły nieprawdopodobną metamorfozę np. w ciągu roku, to ze swoimi mogę się przysłowiowo schować.
Mimo wszystko i tak jestem zadowolona z tego, że mają się coraz lepiej.


A oto moje pytania:
1. Do codziennego mycia używasz mocniejszego szamponu/delikatnego szamponu/odżywki?
2. Wolisz długie, czy krótkie włosy?
3. Co najbardziej cenisz w swoich włosach?
4. Ulubiony produkt/półprodukt do stylizacji włosów to...
5. Jak wyglądały Twoje początki włosomaniactwa?
6. Czy miałaś momenty kryzysu podczas pielęgnacji?
7. Ulubiona fryzura nocna.
8. Mój sposób na włosy pełne objętości.
9. Czym i jak często czeszesz włosy?
10. Ulubiony sposób mycia (OMO, OM...)
11. Mój ulubiony produkt włosowy.

Do odpowiedzenia na powyższe pytania zapraszam wszystkie z Was, którym spodoba się powyższy TAG. Nie chcę bawić się w nominowanie, ponieważ jest on dość popularny i większość z Was pewnie już na niego nie odpowiedziała :)

PS. Od 15 stycznia w Biedronce dostępna będzie szczoteczka do twarzy. Skusicie się?

https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-15-01-2015,10968/5/

25 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten TAG, dziękuję za odpowiedzi Michasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten TAG. Sama pomyślę nad jego zrobieniem u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny tag, piękne zdjęcia włosów dodałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny TAG, a loczki podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również marzę o takiej długości włosów o jaką Ty będziesz walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślicie, że można używać takiej szczoteczki przy lekkim trądziku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety się nie wypowiem, ponieważ z trądzikiem nigdy się w sumie nie zmagałam.
      Jeśli chodzi o lekko masujące nakładki to myślę, że nie powinny wyrządzić większej szkody. Co do tej ,,zdzierającej'' to nie mam pewności, czy przypadkiem nie przyczyniałaby się do podrażnień.

      Myślę, że jeżeli zmagasz się z z lekkim trądzikiem to mogłabyś/mógłbyś pomijać zaognione miejsca i oczyszczać pozostałą część twarzy :)

      Usuń
  7. Miło się czytało Michasiu:-)
    Ta suszarka do paznokci bardziej mnie zainteresowała jak szczoteczka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo, co za włosy na 1 zdjęciu!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej te włosy na zdjęciach to normalnie obłęd!!!! J a ze swoimi mam problem tylko z sezonowym wypadaniem, a tak jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki, że wzięłaś udział!
    http://bognyprogram.blogspot.com/2015/01/podsumowanie-akcji-100-dni-pielegnacji.html
    Zapraszam do pochwalenia się rezultatami!

    Fajny ten tag:) Faktycznie, proste są łatwiejsze w obsłudze. Jak mnie porwie szał i pokręcę się na lokówkę, to serdecznie współczuję kręconowłosym. Jak to wszystko rozczesujecie? o.O

    OdpowiedzUsuń
  12. Olej kokosowy <3 najlepszy i na zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie kokosik nadal puszy ;) Rowniez marzy mi sie taka dlugosc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj powinnaś byc w pełni zadowolona ze swoich śliczny włosków, uwierz :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani- czasami są dla mnie prawdziwym utrapieniem :D

      Usuń
  15. proste są najpiekniejsze lub lekko falowane u kobiet :D !
    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczoteczkę już mam i lubię. Jednak oczyszczająca końcówka jest ostra. Teraz mam słabe naczynka i nie używam jej bo mi szkodziła. Wcześniej mogłam jej użyć raz na tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie się chyba na nią nie skuszę. Ostatnio dotarło do mnie, że też mam lekki problem z naczynkami szczególnie zimą...

      Usuń
  17. Oleju kokosowego używam od niedawna i jestem nim wręcz zachwycona, ja gdybym nie miała już blondu, to ponownie bym go nie wybrała.... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog. Zapraszam do mnie dodaje projekty ubrań http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)