środa, 27 lutego 2013

Nowa dostawa

Jak tylko weszłam do domu rzuciłam się na paczuszkę, która stała w kącie kuchni. Była to oczywiście przesyłka z Niemiec na którą czekałam już od poniedziałku. Dostałam nowe kosmetyki z DM oraz ekologicznego bio- sklepu. Oto moje nowe nabytki:

Są to 4 szampony i 3 odżywki oraz olejek.

Jednak ci z poczty to mają wyczucie... kosmetyki dostałam w ten dzień (mój ukochany), kiedy właśnie zamierzałam myć i pielęgnować włosy :). Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i od razu nałożyłam na głowę olejek Alverde (ma cudowny, cytrusowy zapach), zmywałam go szamponem Lavery do włosów przetłuszczających się (zapach cytrynowo-mleczny). Na koniec nałożyłam na 15 min. odżywkę Lavery o pięknym zapachu róż.

Po wyschnięciu w końcówki wsmarowałam ponownie nowy olejek. Zapach róż i cytrusów ładnie współgrał na moich włosach.

Zabieram się oczywiście do testowania moich nowości. Od czego mam zacząć?

22 komentarze:

  1. Odżywka Balea mnie bardzo zainteresowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz mi w myślach. Miałam ją testować jako pierwszą odżywkę, ponieważ tą co użyłam dzisiaj powinno się stosować raz na tydzień :)

      Usuń
    2. Jestem za :D Sama bym chętnie przygarnęła kilka kosmetyków z DM, ale jedyna opcja to allegro niestety.

      Usuń
  2. Słyszałam, że ta odżywka Balea jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka Alverde jest świetna:) Z firmy Balea miałam odżywkę nawilżającą i byłam dość zadowolona, choć A. według mnie lepsza :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ci zazdroszczę! :) czekam na recenzje :) mam nadzieję, że i ja będę kiedyś na taką świetną przesyłkę czekać :) a ja jestem ciekawa tego szamponu rodzinnego Sante.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm co za bogata paczka :) Nie znam nic z tego i czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 13-ta obserwatorka wita (oby nie pechowa :D )
    Z niecierpliwością czekam na recenzje tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Cię przyuważyłam :) jak tu byłam ostatnio godzinę temu to było 12 obserwatorów. Myślę, że 13 nie przyniesie Ci pecha :) Nie na blogu michasi mini :)

      Usuń
    2. Na pewno nie będzie pechowa, obiecuję :D!

      Usuń
  7. Co raz więcej osób wstawia zakupy z DM, a ja każdemu po kolei zazdroszczę, bo nie mam dostępu, zostaje mi tylko alledrogo ;) Odżywkę z aloesem mam i w sumie powiem tak, nic złego nie robi, ale ponownie nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, jeszcze nic nie miałam z tego. Pozdrawiam, miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta odżywka - druga od prawej- rzuca się w oczy. Może od niej by zacząć - chętnie przeczytam recenzje.
    pozdrawiam serdecznie.
    Ka. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość z Was postawiła na Baleę. Dzisiaj ją wypróbuję, ponieważ wczorajsza maska sprawiła, że na mojej głowie panuje przyklap. Będę ją stosowała od ucha w dół :)

      Usuń
  10. no to czekam na recenzję bo nic nie znam z tych kosmetyków, coś mi się wydaje że odżywka Balea ma ładny zapach ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma tako kokosowo- mleczny. Bardzo mi się podoba :D

      Usuń
  11. Michasia mini, dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się podoba :) Przede wszystkim chciałam powiedzieć, że masz piękne włosy! To Twój naturalny kolor? Czy może farbujesz? A jesli tak, to jaką farbą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie farbowałam włosy szamponetkami, ale pomyślałam, ze dość z tą chemią. Ten kolor, który mam obecnie jest to naturalna henna Khadi (red) :). Dziękuję ;)

      Usuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)