czwartek, 7 lutego 2013

Początek historii


Na początek powinnam się przedstawić. Nazywam się Michalina i od września 2012 roku fascynuję się pielęgnacją włosów. Swoją włosową historię zamieszczę w kolejnych postach. Nie jest ona długa, ale chociaż w skrócie przedstawię Wam moje trudne początki.

Z tego powodu iż moje włosy są w coraz to lepszej kondycji, chciałbym się z wami dzielić moimi odkryciami oraz opisywać to co lubię najbardziej- kosmetyki oraz to, co używam do pielęgnacji.

Początki zawsze są trudne, czy to pielęgnacji, czy to nowego bloga, ale mam nadzieję, że podołam jego prowadzeniu.

Dodałam również jak wyglądają moje włosy na chwilę obecną, aby nie zostawiać pierwszego posta takiego szarego i smutnego :),
                                          
(Zapisałam się również dzisiaj do konkursu na blogu aladrieli- to jakoś ten konkurs ,,natchnął,, mnie do stworzenia własnego bloga- http://aladriela-aladriela.blogspot.com/2013/02/rok-bloga-rozdanie.html )                    

3 komentarze:

  1. życzę Ci powodzenia w dbaniu o włosy :) fajnie, że dołączyłaś do włosomaniaczek :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że mój blog będzie przynosił chociaż trochę przyjemności czytelnikom ;)

      Usuń
  2. Ładne masz włosy :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)