środa, 13 lutego 2013

Urtekram- Nordic Birch Conditioner





Kolejny ekologiczny produkt do pielęgnacji włosów, tyle że.... moje niezbyt się z nim lubią.

Co oferuje nam producent:

We have been inspired by the Nordic birch forests and the delicate scent of cornflowers. We have gathered the herbs in our own organic Herbary. Vegetable chitin strengthens and regenerates, birch sugar and evening primrose oil moisturizes and softens, while aloe vera recreates the balance in your hair and scalp.
(w skrócie: wzmocnienie i regeneracja, cukier brzozowy i olej z wiesiołka zapewniają miekkość oraz nawilżenie naszych włosów, aloes odtwarza ich równowagę oraz skóry głowy)

Skład:
Aqua, aloe barbadensis leaf extract, cetyl alcohol, glycerin, butyrospermum parkii butter, betula alba leaf extract, equisetum arvense extract, brassica alcohol, xylitol, coco-caprylate, brassicyl isoleucinate esylate, oenothera biennis oil, citric acid, perfum, citral, limonene, linalool, chitosan, tocopherol, beta-sitosterol, squalene

Posiada 3 certyfikaty:
ecocert


Moja opinia:
Dozowanie jest bardzo łatwe i przyjemne, ponieważ naciskamy na dozownik i wyciskamy odpowiednią ilość odżywki. Jej konsystencja jest dość kremowa. Zapach nie przypadł mi do gustu. Jest ciężki do opisania, kojarzy mi się z aloesem... nie wiem czy słusznie.
Po rozprowadzeniu na dłoni pozostawia dziwną, śliską powłoczkę. Na włosach przejeżdżając po nich dłonią można stwierdzić, że są nasmarowane olejem.

No i na samym końcu- działanie. Odżywkę stosowałam na 2 sposoby w metodzie OMO.
Jako drugie O- moje włosy były lekko pozbawione objętości i dziwne w dotyku. Nie było czuć miękkości ani śliskości.
Jako pierwsze O- tutaj również nie ma rewelacji. Również miałam wrażenie, że moje włosy szybciej się przetłuściły i wisiały smętnie.

Może kiedyś dam mu jeszcze drugą szansę, ale na pewno nie na dniach. Póki co nie zrobił nic dobrego z moimi włosami, a ja nie lubię kiedy nie są odbite od skalpu.

Stosowałyście już kiedyś produkty firmy Urtekram?

3 komentarze:

  1. nie znam tej firmy w ogóle ;) skład wygląda fajnie, szkoda, że się u Ciebie nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, bardzo dobry skład, a tak źle wpływa... nie będę się poddawała, może wymyślę coś jeszcze i w końcu zacznie mi służyć :)

      Usuń
  2. Mam odlewkę, niedługo jej użyję. Skład jest super, ale to jak zwykle nic nie znaczy... Zobaczymy jak zadziała :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)