środa, 29 kwietnia 2015

Denko (23)

Przyszedł czas na urodzinowe denko.
Tak- od dzisiaj już nie mogę siebie określać mianem ,,nastki'' ;). Dzień niby szczęśliwy, chociaż z drugiej strony okazało się również tego dnia, że nie zaliczyłam kolokwium.
Śmiać się czy płakać... w sumie nie wiadomo! No dobrze... dość już tej prywaty.
Przyszedł czas na bardzo skromne, ale za to w pełni ,,udane'' denko:


1. Suplement Pure Collagen- jako jeden z niewielu się u mnie sprawdził. Szkoda, że cena jest dość wysoka, bo z chęcią ponownie bym kiedyś do niego wróciła.
Pełną recenzję znajdziecie tutaj.
 
2. Suchy szampon Batiste- każda wersja zapachowa sprawdza się u mnie tak samo dobrze. O jego tropikalnym bracie pisałam tu.

3. Drożdżowa maseczka Babuszki Agafii- przetestowana na wiele sposobów i niestety nie doczekałam się z jej strony żadnego pozytywnego wpływu na kondycję włosów lub skalpu.
Mimo wszystko okazała się świetnym myjadłem i emulgatorem olejów.

I to by było na tyle z mojego jakże obfitego denka :)

Tymczasem w Rossmanie oprócz nowości kosmetycznych pojawił się Skarb:

https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-01-05-2015,13316/1/

21 komentarzy:

  1. kolagen ostatnio czest owidze na blogach ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszego! A denko małe ale za to jakże konkretne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wszyscy z tym colagenem szaleją ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. maska u mnie nie sprawdziła się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie maseczka babci Agafii tez się nie sprawdziła, stoi nadal, a szkoda :) Pozdrowienia z Białegostoku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę!
      W takim razie pozdrawiam również z Białegostoku :D

      Usuń
  6. Moja ukochana maseczka drożdżowa, mam już któryś pojemniczek w łazience, moja skóra głowy ją uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubi ę szampony batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie maska drożdżowa tez się nie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również co do maski drożdżowej mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tropikalną wersję Batiste i byłam z niego zadowolona. Uzywałam też tej maseczki drożdżowej i bardzo fajnie działała na moje włosy :)

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat ;) A kolosem się nie przejmuj ;) Nie pierwszy, nie ostatni :D :D

    O tym colagenie myslałam, ale nic ciekawego właściwie w nim nie ma, i ta cena... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mama bierze ten kolagen, ale w sumie nawet nie pytalam, czy i u niej się sprawdza:P

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie ta maska drożdżowa kompletnie się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tej maski. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nad maską dumam,ale chyba się jednak nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego naj naj lepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)