sobota, 11 kwietnia 2015

Kuracja dla włosów 12 ekstraktów roślinnych oraz delicjowy żel pod prysznic od BingoSpa


Co oferuje nam producent:
Kuracja BingoSpa kompleksowo uzupełnia niedobór składników niezbędnych do skutecznego odżywiania i kondycjonowania komórek włosów i skóry głowy.

Skład:

Aqua, 1 Hexadecanol 1 Octadecanol (miksture), Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Propylene Glycol, Rosmarinus Officinalis Extract, Chamonilla Recutita Extract, Arnica Montana Extract, Lamium Album Extract, Salvia Officinalis Extract, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Extract, Citrus Medica Limonum Peel Extract, Hedera Helix Extract, Calendula Officinalis Extract, Tropaeolum Majus Extract, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben.


Moja opinia:
Maska ma dość gęstą konsystencję (w sumie identyczną jak i inne Bingacze). Pachnie specyficznie, ponieważ jej woni nie mogę przypisać do żadnego produktu. Po prostu tak kosmetycznie :)
Znajduje się w litrowym słoju, który chyba w moim wypadku nigdy nie dobije dna.

Maskę nakładałam na skalp przed każdym myciem. Leżała sobie na nim ok. godzinę.
Niestety w tej kwestii mnie zawiodła. Nie zauważyłam żadnych efektów. Włosy przestały wypadać dopiero po zaczęciu zażywania pewnego suplementu, a i przyrost nie był jakiś szczególny.

Na długości nie popisała się tym bardziej. W ogóle nie dociążała moich włosów, a wręcz je jeszcze mocniej spuszała.
Żadnego wzmożonego blasku nie odnotowałam.
Spróbuję myć nią skalp- mam nadzieję, że w tej kwestii mnie nie zawiedzie.

Co oferuje nam producent:
Czekolada dzięki zawartości witamin, mikroelementów i bogactwa substancji odżywczych ma właściwości nawilżające, przeciwutleniające, tonizujące. Pobudza metabolizm komórkowy zapobiegając odkładaniu się tkanki tłuszczowej pod postacią cellulitu.
Olejek pomarańczowy dzięki zawartości D - limonenu oraz bioflawonoidów ma działanie antyoksydacyjne, łagodzące, przeciwzmarszczkowe i antynowotworowe.
 
Skład:
Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Sodium Dodecylbenzenesulfonate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Theobroma Cacao Seed Butter, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Prunus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Lactic Acid, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, CI 20285
 
 
Moja opinia:
Pierwszą rzeczą jaka zauroczyła mnie w tym żelu był sam jego zapach. Wyczuwam tutaj prawdziwe pomarańczowe delicje.
Niestety minusem okazała się zakręcana butelka. Wolę produkty otwierane na klik lub najlepiej z pompką. Jeśli mamy mokre ręce na pewno przez chwilę będziemy się siłować z wieczkiem.

Poza tym produkt bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ uwielbiam takie czekoladowe żele pod prysznic :)

Produkty otrzymałam w ramach współpracy z firmą BingoSpa, co nie miało rzecz jasna żadnego wpływu na moją recenzję.

Miałyście już tą maskę? Słyszałam na jej temat sporo pozytywnych opinii, a i wizażu ma niezłą ocenę.

22 komentarze:

  1. Czekoladowe kosmetyki zostawiam na późną jesień lub zimę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie lubię je cały czas oprócz upalnego lata :)

      Usuń
  2. Mi nie przeszkadza to otwarcie, już zdążyłam się przyzwyczaić :D :D. Szkoda, że mam tyle żeli, bo z chęcią bym go kupiła ;) A co do maski, ja tam mam sentyment do BingoSpa, bo własnie dzięki szamponowi moje kłaczki nabrały blasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kilka masek z bingo spa i według mnie wszystkie są takie same, czyli bardzo słabe. Używałam po każdym myciu jako odżywek

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość recenzji bingo spa jest negatywna i jakoś nie ciągnie mnie do tych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś tak Bingo Spa to nie jest moja ulubiona firma...także nie dziwi mnie, że odżywka zawiodła

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ani jednego ani drugiego kosmetyku :) W sumie to nic nie miałam z BingoSpa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre mają kosmetyki, nad tą maską się zastanawialiśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie miałam nic z bingospa. Gdzie można dostać ich kosmetyki ? ;) z gory dziękuje za odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię maski z BingoSpa, też czekają na swoją kolej do zrecenzowania :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie skusiłabym się na tę kurację, za dużo ziółek jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze nic z Bingo, czekam dopiero na mój pierwszy produkt i zobaczymy - są skrajne opinie o kosmetykach z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię kosmetyków Bingo z wyjątkiem jednej maski z masłem shea :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej marki jeszcze nie mialam zadnego produktu, ale zel mnie zaciekawil, glownie przez zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie stosowałam produktów do włosów z BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że ta kuracja średnio wypadła. A wyglądała zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że maska się nie sprawdziła, ja jeszcze nic z Bingo nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam inny żel o zapachu pomarańczowych delicji i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ta kuracja dla włosów to jakaś nowość? Bo nie spotkałam jej nigdy wcześniej ;) Ale raczej się z nią nie poznam, mało warta uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)