piątek, 12 lipca 2013

Trochę drożdży, czyli tabletki Lewitan

Próbowałam skrzypu, CP, ale drożdży jeszcze moje włosy od wewnątrz nie zaznały. Postanowiłam sprawdzić, czy to może właśnie ich potrzebują do szybszego przyrostu.


Co oferuje nam producent:
Preparat Lewitan jest polecany w stanach ogólnego zmęczenia, wyczerpania, jako pobudzający mechanizmy obronne organizmu oraz problemów ze skórą, wypadaniem włosów i łamliwością paznokci.

Skład:
Drożdże piwowarskie i stearynian magnezu

Moja opinia:
Łykałam 3 razy dziennie po 2 tabletki i taka dawka wystarczała mi na cały miesiąc. Unikałam jedynie ich zapachu, ponieważ nie należał do moich ulubionych ;).
Przede wszystkim oczekiwałam od niego szybszego wzrostu włosów lub ograniczenia wypadania, ale w tej kwestii niestety się rozczarowałam.
Nie zmienił również stanu paznokci. Ani trochę nie przyspieszył się ich wzrost (już nie porównując do ,,wystrzału'' po skrzypie polnym) oraz nie stały się twardsze i mocniejsze.

Można by powiedzieć, że Lewitan nie zrobił nic, ale jednak była jednak w miarę istotna sprawa, w której się obronił.
Świetnie wpływał na moją cerę. Nie mam większych problemów z wypryskami, ale oczywiście od czasu do czasu się u mnie zdarzają. Tabletki szybko likwidowały zaczerwienienia i zapobiegały powstawaniu kolejnych niespodzianek.
Twarz była po nich gładka i promienna.

Jak widać mój organizm nie ma większego zapotrzebowania na witaminę B. Muszę dążyć w innym kierunku, aby sprawdzić co najlepiej przypadnie do gustu moim włosom.

Testowałyście Lewitan'a? Jak zadziałał u Was?

PS. Pochwalę się moją wygraną w konkursie Anety. Jestem bardzo zadowolona z paczuszki!

42 komentarze:

  1. nie próbowałam, ale piję drożdże i myślę, że dają lepsze efekty od tabletek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drożdże na pewno dają lepszy efekt, ale ja chyba teraz sięgnę po tabletki, bo jakoś nie mogę się kolejny raz przemóc do picia drożdży :P

      Usuń
    2. Teoretycznie przeglądając internet drożdże piwowarskie (tabletki) są bardziej "nabite" dobrymi witaminami niż drożdże spożywcze. Zaskakuje mnie więc fakt, że dzialaja słabiej... Sama piłam drożdże przez 2 miesiące i efekty były widoczne :)

      Usuń
  2. W to nie wątpię, ale nie mogę się zmusić do ich picia...

    OdpowiedzUsuń
  3. brałam przez jakiś czas, szałowych efektów nie było, więc zaprzestałam :) a po tym teście "Ile jest drożdży w drożdżach" wiem, że jeśli drożdże w tabletkach to tylko Dromin Intenso bo są najlepsze składowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też miałam tabletki drożdżowe i jesli chodzi o włosy i paznokcie to niestety nie odczułam równiez różnicy. Za to zauważyłam stabilizacje w trądziku.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ogóle nie jestem fanką suplementów wolę witaminy w formie jedzonka, ale każdy ma swoje sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiście. Ja również na pierwszym miejscu stawiam te jedzonkowe, ale jeśli nie trawię drożdży to postanowiłam spróbować :D

      Usuń
  6. Dawno temu próbowałam drożdży ale mój żołądek ich nie znosił i się poddałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym suplemencie, ani też nie przyjmowałam drożdżowych tabletek innych firm, ale ze wzglądu na wpływ na cerę, warto się zastanowić :))
    Świetna wygrana, gratuluję!
    Ja właśnie biję się z myślami, czy zrobić sobie zamówionko z YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja brałam kilka razy te tabletki, ale żadnej różnicy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za suplementami w tabletkach, niewiele one dają. Ponoć witaminy z tabletek przyjmują się tylko w 30%. Ile w tym prawdy to nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, najlepiej działają te zawarte w jedzeniu :)

      Usuń
  10. Oo chciałam je zakupić, bo jakoś nie mogę się przekonać do picia normalnych drożdży, ale teraz się zastanowię...szkoda wątroby na tabletki, które nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja akurat planuję zacząć przyjmować CP tylko że liczę na zaprzestanie wypadania a na przyroście mi zbytnio nie zależy. Brałaś go czy zauważyłaś może żeby włoski przestały ci chociaż w minimalnym stopniu wypadać ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie przyspieszył wzrostu... Ja kiedyś łykałam drożdże z bratkiem (wieki temu) ale widziałam sporą różnicę, nie tylko w poprawie cery ale i włosy rosły szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak nie daje rady to nie chcę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie brałam i nie wiem czy się skusić, właśnie przez smak i zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja np.po nich to mam wzdęcia i ból brzucha i muszę z nich zrezygnować,koleżanka moja też, Pozdrawiam

      Usuń
  15. szkoda, że tabletki nie podziałały. ja jeszcze nie eksperymentowałam z drożdżami i chyba nie mam zamiaru :p

    OdpowiedzUsuń
  16. nie brałam, ogólnie nie jestem przekonana do suplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie - nominowałam Cię do Versatile Blogger Award ;) Szczegóły na http://mojeheryy.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Suplementy diety powinny być systematycznie zażywane przez okres 3 miesięcy minimum żeby było można ocenić co suplement pomógł, co napsuł a czego nie robił w ogóle. Pozdro

    ps. pokrzywę piłaś? (gotowane ziele, nie parzone z torebki). wzrost włosów jak porąbany, skutkiem ubocznym jest fakt, że rosną i ciemnieją na całym ciele, nie tylko na głowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam na wielu blogach, że suplementy najlepiej przyjmuje się w stosunku 3:1- 3 tygodnie picie, tydzień przerwy lub jak kto woli w miesiącach.
      W moim wypadku suplement zaczyna działać po ok. 2 tygodniach, więc jestem już po takim czasie określić jaki ma na mnie wpływ.

      Właśnie będę w tym miesiącu ją piła. :)

      Usuń
  19. nigdy nie stosowałam tego cuda
    aktualnie łykam żelazo
    i mega krzem

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wygranej :)Naprawde świetny blog :)
    Obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Łykałam drożdże, ale z Humavitu i już nigdy tego nie powtórzę, wysyp trwający miesiąc i na dodatek nie chciały się te wypryski w ogóle goić, a przyrostu oczywiście nie przyspieszyło to nic, a nic...

    Otagowałam Cię: http://hedvigisokosmetykach.blogspot.com/2013/07/tag-dobre-bo-polskie.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje włosy rosną jak szalone, więc byłam ciekawa wpływu na stan paznokci- raczej sobie je odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łykałam Lewitan przez jakiś czas, ale efekty nie były oszałamiające :c a z produktów YR powinnaś być raczej zadowolona :) ja przynajmniej jestem
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  24. Po drożdże do picia sięgałam nie raz i zawsze się poddawałam po tygodniu... ;/ A tabletki mnie nie kuszą, ponieważ już przyjmuje wystarczająco dużo suplementów, aby się jeszcze Lewiatanem szprycować. Poza tym, po prostu nie lubię łykać tabletek, taka prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! Przez miesiąc łykam 8 tabletek dziennie i widzę poprawę .Włosy mniej wypadają ,paznokcie są w lepszym stanie.Lecz ,żeby efekt był dobry ,trzeba przy tym prowadzic higieniczny tryb ,zero używek .Moja koleżanka pali i bierze lewiatan i nie widzi efektów ,ja jestem bardzo zadowolona.Z rana woda przegotowana z miodem i cytryną ,po 30 min mleko z płatkami zmieszane orzechy ,rodzynki itd...polecam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Na trądzik mogę polecić srebro koloidalne i ogórecznik lekarski .Można go zakupić w zielarskim.Mi pomogło a miałam straszne ropne wypryski w okolicy rzuchwy.

    OdpowiedzUsuń
  27. więcej informacji o tym można znaleźć http://modafon.pl/510-tabletki-na-wlosy.html

    OdpowiedzUsuń
  28. drozdze piwne dzialaja,ale nie 6 tabletek
    nalezy brac 15 tabletek dzienie ,dzialaja super na paznokcie wlosy i na cere,sprawdzone

    OdpowiedzUsuń
  29. na mnie tez drozdze dzialaja cudownie.Moje paznokcie byly kruche i rozdwajajace sie,rzesy wypadaly,wlosy slabe.Po miesiacu stosowania drozdzy piwnych widze wspaniale efekty.Mialam drozdze w proszku bralam 2 kopiaste lyzki 2 x dzieniee,teraz mam w tablekach biore tak okolo 15 do 20 tabletek dziennie.Polecam bardzo,jezeli macie slabe paznokcie i slabe rzesy.Pazurki twarde,rzeski nie maja ubytkow,wloski lsniace-warto ,naprawde warto
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. drożdże stosowałam ostatnio na trądzik, bo moja pani dermatolog mi tak poradziła i rzeczywiście pomogło. jeśli chodzi natomiast o pielęgnacje włosów, stosuję coś innego, a konkretnie provillus for woman z nuvialab.pl, koleżanka z pracy mi go poleciła i tak zaczęła się moja przygoda z odbudową zniszczonych włosów ;_)

    OdpowiedzUsuń
  31. Polecam także Jackobson's Hair na problemy z włosami. Zażywam go od dwóch miesięcy i jestem bardzo zadowolona z efektów. Polecam, polecam, polecam! ;)
    http://pl.jacobsonhair.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja biorę te drożdże już od twóch tygodni i włosy o wiele mniej wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  33. witam a czy po tych tabletkach sie tyje?

    OdpowiedzUsuń
  34. Od 3 miesięcy biorę te tabletki i jako facet łysiejący widze poprawę a dodam że broda rośnie po nich jak na drożdżach

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)