wtorek, 30 lipca 2013

Denko (4)

Czerwiec był miesiącem pod znakiem nowości i wielu odlewek, więc weź tu denkuj swoje starsze kosmetyki... ;D

  

1. Żel-krem do mycia twarzy  wysuszał twarzy po myciu, ale jak dla mnie zdecydowanie za lekki. Nadaje się dla wrażliwców, ale moja cera wymaga czegoś odrobinę bardziej oczyszczającego i matującego. Nie kupię ponownie.

2. Familijna odżywka do włosów Sante- Recenzja tutaj. Szału nie robiła. Jest wiele innych i lepszych produktów. Nie kupię ponownie.

3. Żel pod prysznic Johnson's z zieloną herbatą i bergamotką- cytrusowy i orzeźwiający zapach. Nie wysuszał skóry i dobrze oczyszczał. Ze względu na zapach Może kupię ponownie.

4. Szampon z henną i aloesem Eubiona-
Recenzję znajdziecie tutaj Był delikatny, ale i zarazem ładnie oczyszczał. Może kupię ponownie.


5. Odżywka nordic birch conditioner Urtekram- Recenzja tutaj. Pomimo gliceryny wysoko w składzie bardzo obciążała włosy. Nie kupię ponownie.

6. Tabletki drożdżowe Lewitan- Również już o nich pisałam tutaj Gdybym miała problemy z cerą na pewno bym do nich wróciła, ale całe szczęście Nie kupię ponownie.

7.  Maska drożdżowa Babuszki Agafii- Nie będę jej osądzać po jednym opakowaniu, ponieważ na skalp nie nakładałam jej regularnie. Na włosach się nie sprawdziła, ale na skórze głowy była świetna. Kupię ponownie i do końca poznam jej działanie.

8. Wcierka Jantar- Wspomniałam o niej w tym poście. Dzięki niej na mojej głowie pojawił się busz małych baby hairs. Kupię ponownie.

9, 10. Próbki balsamów do ciała Love me Green- Obie otrzymałam od Marioli. Pięknie pachną, ale znam ich cenę i nie sądzę, żebym się na nie skusiła w pełnowymiarowych wersjach... Nie kupię ponownie.

11. Przeciwtrądzikowa maseczka Dermaglin- Zapachem nie zachwycała, ale ładnie oczyszczała skórę i matowiła na dłuższy czas. Była baardzo wydajna. Kupię ponownie.

12. Lotion do ciała Palmer's- Próbkę otrzymałam na spotkaniu bloggerek. Nie będę się dłużej rozwodziła nad jego zapachem, bo dla mnie jest cudowny. Mogłabym go wąchać i wąchać. Po jego zastosowaniu skóra była miękka na długi czas, a zapach utrzymywał się na bardzo długo... Kupię ponownie. 

13. Maseczka Pell- off Efektima- Otrzymałam ją od Efektimy. Fajnie się nakłada, a jeszcze lepiej zdziera z twarzy. Niestety na tym koniec plusów. Nie robiła z cerą praktycznie nic. Aby dobrze się zdzierała należy nałożyć jej grubszą warstwę... Nie kupię ponownie. 

14. Próbka kremu nagietkowego od Sylveco- Zdecydowanie za tłusty dla mnie. Na skórze pozostawiał przez cały czas film. Obecnie testuję lżejszą wersję rokitnikową. Do tej nie wrócę... Nie kupię ponownie. 

Oto całe moje denko. Widzę, że idzie mi coraz to lepiej!

A jak Wasze zużywanie?
 

42 komentarze:

  1. Koleżanka z wrażliwą skórą zachwyca się tym żelem z Nivei i tylko jego używa, ja coś nie lubię ich żeli :/
    Jantar za to uwielbiam i zawsze stoi u mnie buteleczka :) Bardzo fajne denko i wcale nie takie małe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeciwtrądzikowa maseczka Dermaglin u mnie też się sprawdziła, bardzo ją lubię.
    Jantar u mnie ograniczył przetłuszczanie się włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polecam Dermaglin i Jantar :D reszty kosmetyków niestety jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  3. Moje zużycia w tym miesiącu słabiutko, ale u ciebie sporo tego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zużyłam chyba tylko jedną rzecz w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jantar ma miłość ♥ co do denka to ja bym chciała tyle zuzywać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zużywam, zużywam i nic nie kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciągle chcę powrócić do szamponów Eubiony i zawsze wylatuje mi to z głowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tych kosmetyków. :) U mnie denko już jutro. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkretne denko;) Tez sie staram poprawic w denkowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne denko :)
    Miałam żel krem z nivea i również nie byłam zadowolona.
    Maseczka drożdżowa na skalp jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy najbliższej okazji muszę kupić wcierkę Jantar :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy u mnie pojawi się denko?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie się nazbierało, ja zawsze podziwiam, a sama nie zbieram...

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję denka ;) Z dermaglinem zaczynałam swoją przygodę z glinkami i wtedy ich nie polubiłam, ale na chwilę obecną nie ma nic lepszego dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje denka, zainteresował mnie szampon

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana spore denko gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję zużyć :D moje pierwsze denko w przygotowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja lekki krem nagietkowy polubiłam :))
    Jantara używam nieregularnie, ale w końcu się za niego porządnie wezmę i mam nadzieję, że zrobi swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pytałam kiedyś o próbki kremu Sylveco, ale nie mogłam dostać...
    Teraz jestem w trakcie używania Jantaru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobne zdanie o produktach, które miałam okazję testować :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  21. Jantar lubię, ale mam w kolejce przed nim jeszcze 3 wcierki. Nie wiem kiedy ja to wszystko zużyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szampon z henną i aloesem Eubiona bardzo mnie zaciekawił ;p Mogłabyś mi napisać gdzie go dostałaś ? Szkoda że u mnie Jantar się nie sprawdził, może nowa wersja podziała lepiej.Teraz jednak wzięłam siuę za kozieradkę no i pachnę właśnie takim rosołem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama kupiła go w Niemczech. Nazwy sklepu Ci niestety nie powiem, bo nie mam pojęcia... był to jakiś biologiczny...

      Usuń
  23. widzę, że u ciebie duże denko ;D gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. A denko czerwcowe czy lipcowe? bo już nie wiem;p u mnie w czerwcu słabiutko, ale w lipcu dużo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie pachną te balsamy z Love me green. przysłali mi próbki, zużyłam i taka zachwycona zapachami chciałam zamówić. niestety mina mi zrzedła jak zobaczyłam ceny i stwierdziłam, że jednak obędzie się bez nich xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Pokaźne denko! :D Gratuluję C:

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą maskę drożdżową i własnie zabieram się za jej testowanie. Ciekawe czy na moich włosach się sprawdzi... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak widać sporo rzeczy bardzo Ci nie przypasowało. Ja nadal wielu rzeczy do tej pory nie jestem w stanie zdenkować, ponieważ zaczynam używać coś, za chwilę sięgam po coś innego i tak stoi otwartych milion rzeczy- żadna się nie kończy ;)
    Ps. nie wiem, co ze mną jest nie tak, ale nie cierpię maseczek w saszetkach :D Dlatego podziwiam Twoje zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś je lubię, chociaż wydobywanie nie należy do najprzyjemniejszych zajęć :D

      Usuń
  29. U mnie też po wcierce Jantar pojawiło się sporo nowych baby hair, a te które miałam stały się dłuższe ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham maseczkę Dermaglin - daję radę zanieczyszczonej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O właśnie ja muszę Jantara kupić bo mi się kończy no i denko obczaić ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mialam tylko Jantar którego nie lubię, ale w końcu czas na Babcie :) Przynajmniej nie martwie sie tak ze zmienili skład wcierki, bo wiem, ze niektórzy będą bardzo cierpieć z tego powod.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze chciałam wypróbować ten żel do twarzy z Nivea,nie wiem teraz czy go kupię,bo bardzo lubię jak skóra jest dogłębnie oczyszczona i zmatowiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tego efektu nie było, więc zazwyczaj używałam go na noc ;)

      Usuń
  34. spore denko:) właśnie używam wcierki jantar:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałam kupić ten żel z nivei, ale dobrze, że o nim wspomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem na półmetku z Jantarem ciekawią mnie efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)