wtorek, 31 grudnia 2013

Denko (9)

Na wielu blogach czytam roczne podsumowania. Ja nie czuję potrzeby rozliczania się ze swoich przeżyć, więc aby blogosfera do końca nie zatonęła w postanowieniach i refleksjach dotyczących zbliżającego się roku mam dla Was niezbyt pokaźne w tym miesiącu denko :):


1. Krem do rąk Clarnis Paris- pięknie pachniał i ładnie nawilżał moje niezbyt wymagające dłonie. Podobała mi się jego kremowa konsystencja, która szybko wchłania się w skórę. Kupię ponownie.
2. Antyperspirant Aroma Group- kulka, która świetnie spisywała się nawet w upalne lato. Wydajny i nie smużący produkt. Szkoda, że nie mogę go dostać stacjonarnie. Może kupię ponownie.

3. Peeling do stóp BeBeauty-
przekonał mnie do siebie cytrusowym zapachem i dosyć ostrymi drobinkami. Mimo wszystko szału nie robił. Nie kupię ponownie.

4. Szampon Love2Mix z proteinami pszenicy i żółtkiem- bardzo się z nim polubiłam. Jego recenzji poświęciłam tego posta. Mam ochotę na inne wersje. Kupię ponownie.

5. Maska do stóp Efektima- Ładnie pachniała i natłuszczała stopy. Nakładałam ją na noc, a jeszcze rano czułam nieprzyjemny poślizg. Nieuważnie stąpając mogłam wywinąć niezłego orła... Nie kupię ponownie.

6. Peeling do stóp z masą perłową Gewohl- ładnie pachnie i dobrze ściera. Pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku. Nie mam do niego dostępu stacjonarnie, więc Nie kupię ponownie.

7. Balsam do stóp- świetnie nawilża i wygładza stopy. Dość wydajna saszetka. Niestety również nie mam do niej dostępu stacjonarnie. Mimo to spodobało mi się jej działanie na tyle, że będę poszukiwać. Kupię ponownie.

8. Peeling do rąk Efektima- przyjemny zapach i całkiem dobre ścieranie. Po peelingu moje dłonie były bardzo miękkie i gładkie. Może kupię ponownie.

9. Szampon Bielenda Powitanie z Afryką- to już kolejna saszetka. Świetnie oczyszcza, pozostawia włosy dłużej świeże i bardzo ładnie pachnie. Kupię ponownie.

10. (zapomniała przyjść do zdjęcia) Mascara Maybelline The Rocket- do tej pory nie mam dla niej konkurenta. Świetnie wydłuża i zarazem pogrubia rzęsy. Nie zlepia, a na dodatek świetnie rozdziela. Jest świetna! Kupię ponownie.

32 komentarze:

  1. Nigdy nie spotkałam jeszcze szamponu z Bielendy, ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon z żółtkiem? musze go kupic i wyprubowac zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję że uda mi się wypróbować w końcu szampon Love 2mix! muszę dopisać do wishlisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten peeling do stóp z biedronki, lubię go, ale teraz mam praktycznie bezproblemową skórę stóp, z większymi problemami niezbyt sobie radził ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też właśnie tworzę posta z denkiem, akurat z Twojego denka nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przed chwilą też skończyłam ten szampon Love2Mix;D Już kupiłam drugie opakowanie jakiś czas temu, bo nie mogłabym bez niego żyć;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na ten szampon Love2 Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie zawsze najbardziej zastanawiało to Pożegrnanie z Afryką, co jak co, ale nazwę wybrali świetną ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam niczego z Twojego denka. Ale na szampony z Love2Mix czaję się już od dłuższego czasu, może w końcu jakiś zakupię :)
    Jeżeli jesteś ciekawa, mogę napisać nieco więcej o tym szamponie z aloesem. Też bardzo ubolewam, że już go nie będę mogła użyć (kto wie, może kiedyś wypatrzę na allegro albo ebay)

    Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę, dużo zdrowia, szczęścia, ciągłego uśmiechu na twarzy! Spełnienia wszystkich marzeń i celów, aby ten rok był lepszy od poprzedniego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Love2Mix mają naprawdę dobre szampony. Mnie kusi nawilżająca wersja z perłami czy jakoś tak :)
      Szampon z aloesem mnie naprawdę zainteresował. Chcę powrócić na łaski tej rośliny!

      Dziękuję pięknie za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

      Usuń
  10. a ja się znowu nie mam czym pochwalić:D

    OdpowiedzUsuń
  11. z Love 2 Mix miałam szampon z proteinami pereł i jagodami acai, był całkiem niezły ale nie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten szampon Love2 mix bardzo mnie kusil, ale odkad mam swojego ulubienca ochota troche spadla ;) Szampanskiej zabawy i szczesliwego Nowego Roku zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampony love2mix kuszą mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten peeling do stóp, ale tak samo mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam szampon z jagodami acai i bardzo go lubię, zobaczymy jak dalej będzie się spisywał, używam go od miesiąca i jak na razie jestem nim zachwycona.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta wersja mnie jeszcze kusi i napewno ją kiedyś wrzucę do internetowego koszyka.

      Dziękuję i nawzajem! :)

      Usuń
    2. ja mam to szczęście że kupuje rosyjskie kosmetyki stacjonarnie, i jak mam na coś ochotę to po prostu odwiedzam sklep zielarski.

      Usuń
  16. Love2MIX dopisuję do wishlisty, chodzi za mną od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio szukam dobrej mascary na większe wyjścia. ;] Czy tusz z Maybelline dodatkowo podkręca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie!
      Spełnił moje wszystkie wymagania :)

      Usuń
  18. Też lubię maskarę Rocket, choć na początku myślałam, że od niej mi rzęsy wypadają

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne są szampony od Lovley :) Może kiedyś jeszcze uda mi się jakiś kupić ? jak co ten czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie kusi szampon Love2Mix, nigdy jeszcze nie miałam żadnego z tej firmy, a to żółtko brzmi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. high5! ja też jakoś w tym roku nie czuję musu podsumowań, postanowień itp itd;) dobrze, że można poczytać jeszcze coś innego. Tzn nie mam nic do takich wpisów, ale jest podobny wysyp jak przy -40% na rossmanna;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe denko choć z prezentowanych kosmetyków przez Ciebie nie miałam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio widziałam w drogerii stacjonaernie ten szampon z Love2mix i teraz załuje ze go nie kupiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę spróbować ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)