poniedziałek, 9 grudnia 2013

Wyniki konkursu: Kto wygrał okulary Firmoo?


Lubię szybko ogłaszać wyniki konkursów, więc już od samego początku wpisuję Was i mieszam na liście :D
Miło mi, że nie tylko piękne panie brały udział w konkursie, ale również zgłosili się nasi mężczyźni!

Po raz kolejny zdałam się na maszynę losującą oddając jej wybór wybrania zwycięzcy, który będzie mógł cieszyć się nowiutkimi okularami od Firmoo.

Każdy miał równe szanse, a szczęśliwcem tego konkursu został:



Gratuluję i czekam 3 dni na wysłanie adresu z podanego maila na mojego: michasiamini444@gmail.com. Mam nadzieję, że okulary będą Ci się dobrze nosiły!

Pozostałym uczestnikom dziękuję za udział i życzę powodzenia w kolejnych konkursach :).

20 komentarzy:

  1. gratuluje. Ale byłam blisko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mało mi brakowało... no, takiego mieć pecha... :(
    Ale kolega pewnie się ucieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katerino, podczas losowania aż się uśmiechnęłam (oczywiście nie złośliwie!), ale przypomniał mi się Twój poprzedni komentarz o tym ,, że masz pecha''.

      Nie martw się! Następnym razem nie ma opcji, żeby się nie udało! :)

      Usuń
  3. Dziękuje ;D ! Wprawdze nie wiedziałem, że wygram. Ale skoro tak to bardzo się cieszę z tego powodu :). Życzę wszystkim powodzenia w innych konkursach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie, Michasiu - zakładka "kontakt" nie działa, podobnie jak odnośnik (i obraz?) "współpraca". Tak na wszelki wypadek piszę bo ciężko mi ocenić czy to zamierzony efekt czy przypadek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o dziwo ,,kontakt'' działa jak należy... może edytuję go to się to zmieni.
      Współpraca rzeczywiście! Masz rację, już się za to zabieram, dziękuję :)

      Usuń
  5. Mam do Ciebie pytanie wiesz może coś o tangler teezer? zastanawiam sie nad kupnem a bym chciała znać twoją opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście polecam go bardzo :).
    Świetnie rozczesuje skołtunione włosy przy okazji ich nie wyrywając. Wygładza i nabłyszcza.
    Czytałam jednak, że osoby o rozjaśnianych włosach narzekają na niego, gdyż podobno przyczynia się do szybszego rozdwajania końcówek. W moim wypadku nie ma o tym mowy i przyznam, że jest godny swojej ceny.

    Pisałam o nim tutaj:
    http://zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com/2013/06/starcie-tytanow-czyli-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za odpowiedz ;) przeczytalam post i chyba skusze sie na kupienie tej szczotki. mam jeszcze jedno pytanie gdzie zakupilas swoja?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)