czwartek, 21 marca 2013

Liebster Blog Award x2


Do tego tagu zostałam nominowana 2 razy! Przez Kkathh oraz Moonię. Dziękuję dziewczyny, chętnie odpowiem na Wasze pytania :).

Zabawa polega na udzieleniu odpowiedzi na zadanych 11 pytań.Następnie to my nominujemy 11 blogów, których liczba obserwatorów nie przekracza 200 osób i zadajemy im 11 wymyślonych przez siebie pytań.
Oczywiście informujemy ich o nominacji.

Najpierw pytania Mooni:
1. Spódnica czy spodnie?
Zależy od pory roku. Latem bardzo rzadko można mnie zobaczyć w spodniach, ponieważ chyba bym nie wytrzymała, zaś zimą w spódnicy :).

2. Jak myślisz jaka będziesz po 40-stce?
Na pewno bogatsza o nowe doświadczenia.

3. Czy kiedykolwiek  odchudzałaś się tak naprawdę z rozpisana dietą, wizytami u dietetyka i regularnymi ćwiczeniami?

Nie. Jadłam rzeczy małokaloryczne, ćwiczyłam często i piłam duże ilości wody- to moja najlepsza dieta.

4.Ile wydajesz miesięcznie na kosmetyki?
Ciężko powiedzieć. Mam tak, że czasami nakupuję dużo, a potem miesiąc przerwy, ale średnio jakieś... do 50 zł.

5. Czy zdarza Ci się mówić coś zupełnie innego niż myślisz?

Zdarza się. Najgorsze, że czasem jest to wielka głupota...

6. Najwspanialszy dzień w życiu?
Do tej pory to poznanie mojej miłości ;)

7. Czego najbardziej żałujesz- chodzi o zachowanie, odrzucona propozycję.

Nie przypominam sobie nic takiego. Być może jeszcze zbyt krótko żyję na tym świecie.

8. Czy uważasz, że jesteś kobieca o seksowna?

Zawsze czuję się kobieca, zwracam uwagę na wygląd i dbam o siebie ,,po babsku,,.

9. Czego nigdy, przenigdy byś nie zjadła?

Tego robactwa co potrafią ludzie w Chinach zjadać jako przekąskę...

10. Twój największy sekret? - skrywany przed najbliższymi
A jak zobaczą :)?


11. Co najbardziej lubisz u siebie?
Myślę, że spokój, który mi zawsze towarzyszy oraz oczywiście moje włosy.

Pytania Kkathh:
1. Ulubiona pora roku i dlaczego?
Późna wiosna/ wczesna jesień- Lubię kiedy jest ciepło, ale nie przepadam za letnimi upałami, kiedy nie mogę się ruszyć bez oblania się potem...

2. Czy dbasz o swoje włosy? Od kiedy?
Czy dbam? No pewnie! To moja pasja! Swoje pierwsze kroki we włosomaniactwie stawiać zaczęłam we wrześniu 2012 roku.

3. Wymarzona długość włosów?
Chciałabym, aby moje włosy sięgały pasa...

4. Książka czy film?
Jestem wzrokowcem, do tego na książki jakoś nie mam ostatnio czasu. Wybieram film.

5. Lubisz kupować kosmetyki? Jeśli tak, to jakie?
Uwielbiam. Szybkie wypchnięcie mnie ze sklepów kosmetycznych graniczy z cudem. Najbardziej lubię oczywiście te do włosów...

6. Czy czytasz opinie o wybranym produkcie zanim go kupisz?
Oczywiście. Zawsze wolę przeczytać kilka opinii innych, zanim wezmę pod uwagę dany produkt.


7. Czytasz składy kosmetyków?
Nie jestem jeszcze w tym doświadczona, ale staram się jak mogę.

8. Czy prowadzisz zdrowy tryb życia?

Kiedy jest ciepło na pewno jest to zdrowszy tryb życia, ale zimą również nie zapominam o zdrowym odżywianiu i picie dużych ilości wody.

9. Co przeważa w Twoich zakupach? Kosmetyki, jedzenie, ubrania czy coś innego?
Codziennie to jedzenie. A jeśli już się gdzieś wybieram to kosmetyki.

10. Twój ulubiony typ muzyki?
Hmm... chyba pop.

11. Twoje plany na przyszłość?
Być szczęśliwą, zdrową i kochaną osobą :)

Uff... to na tyle ode mnie, teraz czas na moje pytania:

1. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
2. Czym jest dla Ciebie blog?
3. Pamiętasz o piciu odpowiedniej ilości wody?
4. Jakie posty lubisz najbardziej? (tematyka)
5. Jesteś typem samotnika, czy duszą towarzystwa?
6. Kawa czy herbata?
7. W co ubierasz się na co dzień?
8. Ulubiona potrawa.
9. Wygrałaś milion. Jakieś plany na wydanie pieniędzy?
10. Masz do wyboru bycie bogatą i lubianą oraz szczerze kochaną i szczęśliwą. Co wybierasz?
11. Twoje ulubione powiedzenie.

Nominuję:
http://wszystkoopielegnacji.blogspot.com/
http://planetakayah.blogspot.com/
http://kobiecylajfstajl.blogspot.com/
http://sara-aldona.blogspot.com/
http://www.dbaj-o-wlosy.com/
http://outside-glass.blogspot.com/
http://takbywlosminiespadlzglowy.blogspot.com/
http://hedvigisokosmetykach.blogspot.com
http://czarneespresso.blogspot.com/
http://pierwszekrokiwkosmetyki.blogspot.com/
http://zmojegopunktuwidzenia92.blogspot.com/

Zapraszam do wspólnej zabawy również wszystkie dziewczyny, które chcą odpowiedzieć na moje pytania.

Ech... blogger szaleje, nie chce mi układać dobrze tekstu, także wybaczcie chaos.

15 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi :) Miło Cię poznać od tej strony;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro zabieram się za odpowiedzi ;)) Ostatnio Cię Michasiu nie otagowałam, bo nie wiedziałam czy będziesz chciała odpowiadać na pytania dot kosmetyków skoro prowadzić bloga stricte włosowego ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :) Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe odpowiedzi i pytania :)
    fajny tag, dzięki niemu można się lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za otagowanie, już kiedyś miałam okazję pisać ten TAG.
    Mam tak samo odnośnie składów kosmetyków.
    Miłego dnia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację :) odpowiem jeszcze dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wzięłaś udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za otagowanie Kochana, co prawda, mam trochę więcej obserwatorów, niż przewiduje 'regulamin', aleee w wolnym czasie odpowiem :)
    Buźki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ;p U mnie także zostałaś otagowana xd

    OdpowiedzUsuń
  10. wyczerpujące odpowiedzi:)))
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbia czytać te tagi i dowiadywać się więcej o kochanych bloggerkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy z nominacje;):) Jakoś średnio lubimy tę zabawę;):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma sprawy, nie musicie przecież odpowiadać :)

      Usuń
  13. Nominowała mnie Kana, więc może gdy będę szykować post z odpowiedziami odpowiem i na Twoje pytania ;)
    Ogólnie fajna sprawa z tym tagiem, można przez takie pytania lepiej poznać autora bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaciekawił Cię post zostaw komentarz. Będę bardzo wdzięczna :)